Aktualności

Już za tydzień powitamy pierwszy dzień lata, a wkrótce także wakacje, które można przyjemnie i aktywnie spędzić na rodzimych akwenach. Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich miłośników motorowodniactwa i wędkowania z łodzi – obniżamy ceny najbardziej popularnych i uniwersalnych w zastosowaniu silników zaburtowych Honda BF 8 i BF 20 z krótką kolumną, czyli BF8DK2 SHU i BF8DK2 SHSU oraz BF20DK2 SHU i BF20DK2 SHSU!

To może być idealny wybór silnika zaburtowego na wymarzone wakacje. Promocja cenowa jest dostępna wyłącznie w Autoryzowanych Centrach Honda Marine. Sprawdź aktualny cennik!




Co warto wiedzieć o Honda BF 8

Silnik zaburtowy Honda BF 8 łączy nowoczesność z intuicyjną obsługą, niskim poziomem hałasu i zużycia paliwa. Pojemność 222 cm3, moc maksymalna 8 kM przy 4 500 – 5 000 obr./min, pawęż 433 mm. Mikroprocesowy system zapłonu PGM-IG i pompa przyspieszająca w układzie dolotowym sprawiają, że BF 8 jest bardzo wydajnym i szybkim 4-suwowym silnikiem, który osiąga najlepsze przyspieszenie w całym zakresie obrotów.



Wygodna dźwignia biegów z przodu silnika, płynne przyśpieszenie, specjalna konstrukcja bocznego wydechu spalin zwiększająca uciąg, ogranicznik maksymalnej prędkości, pierścieniowy regulator oporu rączki gazu i wygodna regulacja oporu obrotu kolumny zapewniają wygodne i bezpieczne manewrowanie łodzią. Komfort użytkowania zwiększa także wahadłowy amortyzator wibracji silnika oraz specjalny tłumik szmerów ssania układu dolotowego powietrza, który obniża poziom emitowanego hałasu. Wygodnym i zapewniającym bardzo duży komfort rozwiązaniem technicznym jest wielopolowy, bardzo wydajny układ ładowania akumulatora 6A/12V lub 12A/12V (zależnie od wersji i sposobu rozruchu) umożliwiający zasilanie pokładowych odbiorników elektrycznych. Charakterystyki tych układów ładowania są najlepsze w tej klasie silników i z uwagi na budowę umożliwiają osiąganie bardzo wysokich prądów ładowania akumulatora zbliżoną do wartości maksymalnych nawet już przy prędkościach marszowych łodzi. Jest to istotne, ponieważ przez większy okres pracy silnika jest on eksploatowany w zakresie wolnych lub średnich obrotów. Silniki konkurencyjne osiągają istotne wartości dopiero przy wysokich obrotach, a więc i dużych prędkościach pływania.



Silnik BF 8 posiada dodatkowe zabezpieczenie w postaci unikalnego separatora chroniącego układ dolotowy powietrza przed zassaniem wody. Ma to bardzo duże znaczenie zwłaszcza przy manewrach na biegu wstecznym przy złej pogodzie, gdy o płaską rufę łodzi rozbijają się fale. Codzienną i okresową eksploatację ułatwia specjalne przyłącze w bloku silnika umożliwiające podłączenie końcówki z wężem do płukania słodką wodą po użytkowaniu w wodzie z glonami i innymi osadami lub wodzie morskiej. To wygodne rozwiązanie zabezpiecza silnik przed korozją i osadzaniem się nalotów w układzie chłodzenia, radykalnie wydłuża żywotność pompy wodnej, co z kolei przekłada się na ograniczenie ryzyka przegrzania silnika i wystąpienie bardzo poważnych awarii, który tak często trapią silniki spalinowe służące do napędu łodzi. BF 8 jest rekomendowany do napędu łodzi wędkarskich, spacerowych i do napędu uniwersalnych pontonów składanych o długości 2,7 – 8,5 m.



Honda BF 20 – bezkonkurencyjne połączenie innowacyjnych rozwiązań

BF 20 to nowoczesny, zabezpieczony wielowarstwową powłoką antykorozyjną, niezawodny i paliwooszczędny 4-suwowy silnik zaburtowy Honda o mocy 20 KM. Pojemność skokowa 350 cm3. pawęż 433 mm. Wyróżnia się najlepszym w tej klasie przyspieszeniem w całym zakresie obrotów i niską prędkością trollingu. Posiada wahadłowy system niwelacji drgań, unikalna konstrukcja bocznego wydechu spalin na biegu wstecznym, czujniki monitorujące ciśnienie oleju, obroty maksymalne i temperaturę silnika oraz automatyczny układ ograniczający obroty. Wielopolowy układ ładowania akumulatora 6A/12V - BF20DK2 SHU i 12A/12V - BF20DK2 SHSU zapewnia możliwość korzystania z wielu odbiorników elektrycznych, w tym echosond, oświetlenia czy radia.

Silnik jest wyposażony w innowacyjny, cyfrowy układ zapłonu PGM-IG, który zapewnia bardzo dobre przyspieszenie i równomierne rozwijanie mocy w całym zakresie. W układzie dolotowym znajduje się dodatkowo specjalna pompa przyspieszająca, która eliminuje chwilowe zadławienie silnika pracującego na niskich obrotach po gwałtownym dodaniu pełnego gazu. W praktyce jest ceniony za najniższe w klasie zużycie paliwa (specjalna konstrukcja cyfrowego układu zapłonu) oraz ekologiczny aspekt obniżonego poziomu emisji spalin i głośności. Silnik Honda BF 20 jest rekomendowany do napędu łodzi o optymalnej długości od 2,7 do 8,5 m.

Zapraszamy do skorzystania z tej przedwakacyjnej promocji! Jeszcze dziś warto skontaktować się z najbliższym Autoryzowanym Centrum Honda Marine, gdzie silniki zaburtowe Honda są dostępne w wygodnym systemie ratalnym 10/20 ratach 0% - bez prowizji, bez wpłaty wstępnej i bez odsetek i gdzie również można nabyć pontony składane HonWave o parametrach kompatybilnych z silnikami zaburtowymi Honda BF 8 i BF 20.

Oferta

OKAZJE Z OUTLETU HM:

  • Silnik Honda BF8DK2SHU


    Fabrycznie nowy z roku produkcji 2020, w oryginalnym opakowaniu. Możliwość zamówienia i odbioru u dowolnego Dealera Honda Marine.

    Cena wyprzedażowa: 9 265,00 zł. brutto

    Więcej informacji...

    Silnik Honda BF15DK2LHU


    Fabrycznie nowy z roku produkcji 2019, w oryginalnym opakowaniu. Możliwość zamówienia i odbioru u dowolnego Dealera Honda Marine.

    Cena wyprzedażowa: 12 776,00 zł. brutto

    Więcej informacji...

     Sprawdź aktualną dostępność oraz inne promocje w cenniku silników

S5 Box