Od 16 lat silniki zaburtowe Honda BF60 potwierdzają swoją niezawodność, najlepsze w tej klasie osiągi i zwrotność przy parkowaniu w marinach. Szukając nowego silnika zaburtowego do swojej łodzi o długości ponad 4,2 m, warto zwrócić uwagę na BF 60 (60 KM) w dobrej, promocyjnej cenie!
Każdy producent zachwala swoje silniki zaburtowe, ale wystarczy zapytać w Autoryzowanych Serwisach o jakość produkcji. Silniki zaburtowe Honda trafiają do serwisów praktycznie tylko w celu konserwacji. Jednym z okazów niezawodności i długiej żywotności jest 4-suwowy silnik BF 60 - mistrz w swojej klasie silników. Skonstruowany po 40 latach doświadczeń Koncernu Honda w konstrukcji silników 4-suwowych, jest wyposażony w sprawdzone już rozwiązania, dzięki czemu wyróżnia się przyspieszeniem, wyjątkową sterowalnością, niskim zużyciem paliwa. Idealnie sprawdza się w polskich warunkach akwenowych na łodziach motorowych, wędkarskich, hybrydowych i housboat’ach.
Obecnie w naszej ofercie znajdują się 4 modele tego silnika warte uwagi:
- BF 60 AK1 LHTU (z rumplem) - CENA PROMOCYJNA. W cenie rumpel wielofunkcyjny z funkcją trollingu, śruba aluminiowa
- BF 60 AK1 LRTU - CENA PROMOCYJNA. W cenie boczna manetka zewnętrzna z funkcją trollingu, śruba aluminiowa (należy ją dobrać oddzielnie), komplet 5 białych lub czarnych zegarów.
Wyposażenie OPCJONALNE: cyfrowy wyświetlacz wielofunkcyjny 4,3 cala za dopłatą 4000,00 zł lub 7 cali za 4450,00 zł (w opcji zestaw startowy NMEA). - BFP 60 AK1 LRTU (uciągowy)
- BFP 60 AK1 XRTU (uciągowy)
Wyjątkowa zwrotność!
Silniki BF 60 mogą zaskoczyć wyjątkową zwrotnością, dzięki której manewrowanie w marinach jest łatwe i bezpieczne. Wersje Honda BF 60 z rumplem, po zastosowaniu specjalnego cięgna, umożliwiają pełne 50 stopni skrętu na lewą burtę i ponownie na prawą!
Dlaczego warto spełniać marzenia z Honda BF 60 (60 KM)?
- Najlepsze w tej klasie przyspieszenie, niskie zużycie paliwa i współczynnik mocy do ciężaru
- BLAST - Boosted Low Speed Torque - zapewnia znaczne zwiększenie mocy i momentu obrotowego silnika w zakresie niskich obrotów, a w konsekwencji - uzyskanie lepszego przyspieszenia przy niskiej prędkości, np. przy wyjściu łodzi w ślizg
- ECOmo - Economy Controlled Motor - zapewnia optymalizację zmiennego składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika
- PGM-IG - układ sekwencyjnego, programowanego wtrysku paliwa. Rozwiązanie stosowane i sprawdzone w bolidach formuły F1 i motocyklach wyścigowych Honda
- PGM-IG - cyfrowy zapłony ułatwia prowadzenie łodzi, holowanie ciężarów i zapewnia płynną pracę w całym zakresie obrotów
- Power Trim - regulacja kąta trimu. zapewnia najlepsze stawienie silnika w celu uzyskania maksymalnych osiągów łodzi w określonych warunkach
- Trolling Control - udogodnienie dla wędkarzy, umożliwia precyzyjne skokowe ustawienie niskiej prędkości pływania co 50 obr./min w zakresie 850 do 1800 obr./min
- Silnik kompatybilny z systemem NMEA 2000®
- Hemisferyczne komory spalania
- Spodzina typu „silm”
- Wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia 12V/17A do zasilania odbiorników pokładowych
- Duża płyta antyrozbryzgowa kolumny silnika
- Integralny separator zabezpieczający układ wtryskowy przed działaniem wody z sygnalizacyjnym pierścieniem kontrolnym poziomu
- Przyłącze do płukania słodką wodą
Więcej informacji technicznych o BF 60 w prezentacji silnika.
Silniki zaburtowe Honda BFP 60 są wyposażone we wzmocnioną przekładnię, która jest idealna do pontonów i łodzi o większych kadłubach.
Spełniaj marzenia z Honda Marine! Zapraszamy do naszych Autoryzowanych Partnerów.