Aktualności

Sezon wakacyjno-urlopowy to okres wzmożonej czujności służb ratowniczych na kąpieliskach  strzegących bezpieczeństwa wczasowiczów. W akcjach ratowniczych, w których stawką jest zdrowie i życie liczą się umiejętności służb, czas oraz szybka łódź z niezawodnym silnikiem zaburtowym. Służbom prowadzącym akcje ratownicze na akwenach wodnych, a także ewakuacje ludzi oraz inwentarza podczas powodzi, służbom wykonującym  nurkowe prace poszukiwawcze czy zapewniającym szkolenie kadr ratowniczych proponujemy łodzie aluminiowe i łodzie hybrydowe oraz silniki zaburtowe właściwie dobrane do łodzi.




Najczęściej wybieranymi silnikami zaburtowymi Honda przez Służby Ratownictwa Wodnego i sprawdzonymi w akcjach przez OSP specjalizującymi się w ratownictwie wodnym i powodziowym są BF 30, BF 40 i BF 50. Silnik Honda BF 50 (moc 50 KM) wyróżnia się najlepszym współczynnikiem mocy do ciężaru. Razem z BF 40 (moc 40 KM) są rekomendowane do napędu pontonów oraz łodzi o długości 4 – 5,5 m. Są to pierwsze silniki, w których zamontowano innowacyjne patenty Honda – system BLAST i ECO-mo.



To właśnie dzięki tym rozwiązaniom silniki zaburtowe Honda, wykorzystując każdą kroplę paliwa, są tak wysoce ekonomiczne w eksploatacji. Wyposażone są również w elektroniczny system kontroli monitorujący ich pracę (system nieustannie sprawdza ciśnienie oleju, temperatury, układ wtryskowy, ładowania akumulatora, a gdy zajdzie taka potrzeba - kontroluje obroty maksymalne), cyfrowy zapłon PGM-FI (zapewnia bardzo płynne rozwijanie mocy w całym zakresie obrotów aż do wartości maksymalnych). Poprawę osiągów zapewnia również spodzina typu „slim”, której smukły kształt znacznie zmniejsza opór wody. Natomiast duża płyta antybryzgowa kolumny silnika ogranicza rozbryzgi i eliminuje przedostawanie się wody do części rufowej łodzi przy dużych prędkościach. Silniki BF 40 i BF 50 posiadają sieć komunikacji elektronicznej NMEA 2000® umożliwiającą rozbudowę systemów pokładowych i połączenia ich z silnikiem  oraz 22 amperowy alternator umożliwiający ładowanie akumulatora prądem o natężeniu 17A.



Równie dokładnie sprawdzonym w praktyce przez służby ratownicze jest silnik Honda BF 30 (moc 30 KM) wyposażony w hydrauliczne podnoszenie i trymowanie silnika (Power trim & tilt), rozruch elektryczny, automatyczne ssanie, funkcję ładowania akumulatora 12V / 10A, obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu, przenośny zbiornik paliwa o pojemności 25 litrów, śrubę aluminiową, w rozbudowany układ anod antykorozyjnych oraz układ przepukiwania, które umożliwiają bardzo długą ochronę i eksploatację silnika nawet w warunkach morskich. Przeznaczony jest do pracy z układem kierowniczym, z manetką zdalnego sterowania biegami i gazem. Doskonale sprawdza się w przypadku małych i szybkich łodzi, a jednocześnie jest „koniem roboczym” dla łodzi ewakuacyjnych. Dodatkowo BF 30 posiada układ poduszek ograniczających drgania, wpływających na zwiększenie komfortu obsługi oraz bardzo wydajny, wielopolowy układ ładowania akumulatora 10A umożliwiający zasilanie niezbędnych odbiorników pokładowych.



Wszystkie silniki zaburtowe dostępne są w korzystnym dla kupujących systemie sprzedaży ratalnej „Honda Raty 0%”. Zapraszamy do kontaktu z przedstawicielami naszej Autoryzowanej Sieci Sprzedaży, którzy fachowo doradzą najtrafniejszy wybór silnika do celu przeznaczenia i rodzaju łodzi.

Oferta

OKAZJE Z OUTLETU HM:

  • BF40 DK4 LRTU – fabrycznie nowy


    Długa kolumna, boczna manetka zdalnego sterowania, rozrusznik elektryczny, hydrauliczny power trim & tilt, obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu, zbiornik paliwa 25 litrów, linia paliwa, śruba aluminiowa.

    Silnik posiada niewielkie uszkodzenia pokrywy (zdjęcia) silnika powstałe w podczas transportu. Silnik dostępny tylko w salonie firmowym Warszawa ul. Puławska 467.

    Cena wyprzedażowa: 24 000,00 zł. brutto



     Sprawdź aktualną dostępność oraz inne promocje w cenniku silników

S5 Box