Aktualności

Najważniejszym parametrem silnika zaburtowego jest jego moc maksymalna. Od niej zależy prawidłowe dostosowanie silnika do łodzi lub pontonu, natomiast moc silnika jak i łódź powinny być dopasowane do formy spędzania czasu na wodzie.



W naszej ofercie Honda Marine obecnie znajduje się 111 modeli silników zaburtowych o mocy maks. od 2,3 KM do 250 KM, wśród których na pewno każdy znajdzie ten właściwy dla własnych potrzeb. Wszystkie silniki nie tylko są chronione czterowarstwową powłoką antykorozyjną, są designerskie i eleganckie w wyglądzie, ale przede wszystkim zapewniają niższe koszty eksploatacji, wydłużony okres gwarancji i co najważniejsze – najnowocześniejsze rozwiązania techniczne. W silnikach większej mocy zastosowano rozwiązania techniczne uprzednio sprawdzone w silnikach Honda Accord, CR-V, Civic, Fit, Odyssey i Pilot, np.: system zmiennych faz rozrządu V-TEC czy kolektory dolotowe o zmiennej długości. Te same rozwiązania były uprzednio testowane przez wiele lat na torach Formuły 1.

Moc maks. 2,3 KMBF 2,3 – najmniejszy, przenośny, silnik zaburtowy Honda z wbudowanym zbiornikiem paliwa 1,1 l jest przeznaczony do napędu niewielkich łodzi i pontonów wędkarskich



Moc maks. 4/5/6 KM - BF 4/5/6 – bardzo popularne silniki zaburtowe dostępne w wersjach z krótką i długą kolumną, z wbudowanym zbiornikiem paliwa 1,5 l. Przeznaczone są do łodzi wędkarskich, pontonów i łodzi żaglowych. Dostępne są także wersje seryjnie wyposażone w układ ładowania akumulatora (12 V/ 6 A – nie zawarty w cenie silnika)



Moc maks. 8 - 20 KMsilniki BF 8/10/ i BF 15/20, sterowane rumplem lub manetką zdalnego sterowania służą do napędu łodzi wędkarskich, pontonów i łodzi żaglowych. Dostępne są w wersjach z krótką i długą kolumną, w wersjach wyposażonych w układ ładowania akumulatora (12V / 6 A) lub (12 V 12 A) zawarty w cenie silnika oraz zewnętrzny zbiornik paliwa z linią paliwową o pojemności 12 l. Wersje z oznaczeniem Power Thrust mają seryjnie zamontowaną uniwersalną śrubę napędową, a w cenie silnika zawarta jest również dodatkowa śruba uciągowa.




Moc maks. 30 – 60 KM – to silniki zaburtowe BF 30, BF 40/50 i BF 60 przeznaczone od montażu na turystycznych łodziach motorowych, łodziach hybrydowych RIB i BRIG o długości ponad 4,2 m oraz na housboat-ach. Wszystkie silniki tej grupy posiadają układ ładowania akumulatora: 10 A - BF 30, 17 A - BF 40/50 i BF 60, i są dostępne w wersjach sterowanych rumplem lub zawartą w wyposażeniu standardowym manetką zdalnego sterowania.



Silnik BF 30 jest dostępny w wersjach z krótką lub długą kolumną oraz podnoszeniem ręcznym lub hydraulicznym Power Trim & Tilt, a wraz z BF 40/50 - ze zbiornikami paliwa o pojemności 25 l. Silniki BF 40/50/60 dostępne są tylko w wersji z Power Trim & Tilt. Jedynie silniki BF 60 dostarczane są wyłącznie z linią paliwową, ponieważ najczęściej są zasilane z pokładowych zbiorników paliwa o większej pojemności (możliwe jest dokupienie zapasowego, przenośnego zbiornika o pojemności 12 lub 25 litrów).



Moc maks. 80 – 250 KM – to bardzo liczna grupa silników zaburtowych Honda dostępnych w wielu różnych wersjach oraz z szerokim wachlarzem akcesoriów: BF 80/100, BF 115/135/150, BF 175/200/225 oraz najnowszy, największy BF 250. Silniki te są przeznaczone do napędu łodzi motorowodnych służących do wędkowania, do rekreacji oraz będących narzędziem pracy zawodowej związanej z pływaniem po jeziorach, rzekach i morskich wodach przybrzeżnych.

Silniki zaburtowe Honda dużej mocy spełniają ponadnormatywnie restrykcyjne normy emisji spalin i wyróżniają się bardzo dobrymi osiągami dzięki licznym, unikalnym rozwiązaniom technicznym, np. system BLAST, system ECOmo, system zmiennych faz rozrządu VTEC, elektroniczny układ zapłonu PGM-FI, NMEA2000 umożliwiający tworzenie sieci komunikacji pomiędzy urządzeniami elektronicznymi różnych producentów, głównie instrumentów stosowanych w nawigacji morskiej, system Power Thrust. BF 200/225 i BF 250 to silniki V6 dostępne również w opcji DBW (Drive By Wire - system sterowania przepustnicą gazu i biegów bez zastosowania cięgien) oraz w kolorze srebrnym i białym.



Wszystkie silniki zaburtowe Honda dostępne są w Autoryzowanych Centrach Honda Marine w systemie ratalnym „Honda 0%!” w 10/20 ratach 0% - bez prowizji, bez wpłaty wstępnej i bez odsetek!

Zainteresowanych dokładnym zapoznaniem się z rozwiązaniami technicznymi stosowanymi w silnikach zaburtowych Honda zapraszamy do naszego Przewodnika Technicznego.

Oferta

OKAZJE Z OUTLETU HM:

  • Silnik Honda BF8DK2SHU


    Fabrycznie nowy z roku produkcji 2020, w oryginalnym opakowaniu. Możliwość zamówienia i odbioru u dowolnego Dealera Honda Marine.

    Cena wyprzedażowa: 9 265,00 zł. brutto

    Więcej informacji...

    Silnik Honda BF15DK2LHU


    Fabrycznie nowy z roku produkcji 2019, w oryginalnym opakowaniu. Możliwość zamówienia i odbioru u dowolnego Dealera Honda Marine.

    Cena wyprzedażowa: 12 776,00 zł. brutto

    Więcej informacji...

     Sprawdź aktualną dostępność oraz inne promocje w cenniku silników

S5 Box